zamiennik

Zamiennik HP 951 XL CN046AE tusz cyan marki ActiveJet

ActiveJet Kod produktu: AH-951CRX
  • Pojemność: 25ml
  • Koszt 1 ml: 1,85 zł
  • Obserwuj produkt:
46,13 zł (z VAT + koszty dostawy) 37,50 zł netto
Dostępność: 1 dzień roboczy
Dostawa już od 9 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • CN046AE zamiennik

    Refabrykowany tusz błękitny (cyan) do HP Officejet Pro 8100, 8600 nabój o zwiększonej pojemności wersja XL, zastępuje HP 951XL CN046AE.

    Kartridż ActiveJet wersja Premium - głowica po raz pierwszy regenerowana w firmie Action, napełniona atramentem barwnikowym klasy A+ wyprodukowanym w Europie.

    Kompatybilny HP951XL CN046AE tusz ActiveJet AH-951CRX

    • Pojemność 25 ml
    • Ilość w opakowaniu - 1 szt.
    • Gwarancja 60 miesięcy

    Zamiennik HP 951 XL, CN046AE błękitny tusz do drukarki Hewlett Packard :
    HP Officejet Pro 8100 ePrinter, HP Officejet Pro 8600, e-All-in-One HP Officejet Pro 8600 Plus, e-All-in-One HP Officejet Pro 8610 (A7F64A), e-All-in-One HP Officejet Pro 8620 (A7F65A), HP Officejet Pro 251dw (CV136A), HP Officejet Pro 276dw (CR770A)

     

    UWAGA
    Jest to wersja wkładu z chipem OEM nieresetowanym,
    drukarka nie pokazuje zużycia atramentu.

     

     

    ActiveJet

    Szczegółowe Informacje o warunkach gwarancji i serwisu produktów marki ActiveJet znaleźć można na stronie Producenta - TUTAJ

    Warunki Gwarancji na Tusze i Tonery.
    1. Materiały eksploatacyjne ActiveJet objęte są 5-letnim okresem gwarancji od daty zakupu lub do wyczerpania się środka barwiącego.
    2. W celu zareklamowania produktu należy zgłosić się do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu oraz wydrukiem próbnym (jeżeli istnieje możliwość techniczna).
    3. Reklamowane produkty nie mogą być wyeksploatowane powyżej 80%.
    4. W przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej przez producenta urządzenia, związanej z użytkowaniem materiałów eksploatacyjnych ActiveJet, producent zobowiązuje się do naprawy lub wymiany sprzętu na swój koszt.
    5. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych.
    6. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

    Warunki Gwarancji na Akcesoria.
    1. Akcesoria elektroniczne Activejet objęte są 2-letnim okresem gwarancji od daty zakupu
    2. W celu zareklamowania produktu należy zgłosić się do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu
    3. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
    4. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne zamienniki
    Oryginalne w tej kategorii