1. Chcę zrobić zakupy, czy muszę się rejestrować?
W naszym sklepie istnieje możliwość dokonania zakupów bez rejestracji. Umożliwia to opcja „kupuję bez rejestracji". Jest to szybsza opcja, nie wymagająca podawania loginu i hasła, jednakże wiążąca się z brakiem możliwości zalogowania się do sklepu www.dodrukarki.pl.
Opcja ta pojawia się w momencie finalizacji zamówienia.
KORZYŚCI z rejestracji w sklepie www.dodrukarki.pl :
2. Kiedy zostanie zrealizowane moje zamówienie?
Zależy to od kliku czynników.
Dostępności towaru - Przy każdym produkcie w naszym sklepie internetowym znajduje się informacja o jego dostępności, oznacza ona ile mamy czasu na skompletowanie zamówienia, przy założeniu, że zostanie ono złożone w dniu roboczym do godziny 14:00.
Wybranej formy płatności – przelew tradycyjny, szybka płatność internetowa, pobranie.
Wybranej formy wysyłki – kurier DPD (zazwyczaj paczki dostarczane są w następnym dniu roboczym po wysłaniu paczki z naszego magazynu), Kurier Pocztex48 (paczka dostarczana jest w przeciągu dwóch dni roboczych po wysłaniu), InPost (1-2 dni robocze (przesyłki dostarczane są również w soboty).
System automatycznie poinformuje Państwa po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu.
3. Jak mogę zmienić formę płatności lub dane dostawy?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, prosimy o wysłanie mail’a na adres sklep@dodrukarki.pl z opisaniem zmian, które chcieliby Państwo wprowadzić.
4. Czy mogę zrobić zakupy na miejscu w sklepie?
Tak, jest taka możliwość, jednak może się zdarzyć sytuacja, że nie będziemy mieli potrzebnego Państwu produktu w magazynie. Najbezpieczniej jest złożyć zamówienie przez nasz sklep internetowy i wybrać opcję „Odbiór osobisty”. Na miejscu można zapłacić gotówką, jak i kartą.
5. Jaki jest numer konta?
Konto Bankowe
PKO Bank Polski SA
21 1020 3408 0000 4702 0381 7871
6. Jak zgłosić reklamację?
Proszę wypełnić formularz reklamacji znajdujący się na tej stronie. W formularzu proszę wypełnić wszystkie pola (w tym nr dowodu zakupu lub numer zamówienia) oraz opisać co dzieje się z zakupionym towarem.
7. W panelu widzę tylko proformę, jak pobrać fakturę?
Faktury VAT wysyłane są automatycznie w wiadomościach e-mail w dniu wystawienia na adres mailowy podany w zamówieniu.
8. Jesteśmy jednostką budżetową, chcemy zamówić z fakturą VAT na termin, jak to zrobić?
Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:
9. Czy mogę otrzymać fakturę ProForma?
Fakturę proforma można pobrać samodzielnie, po złożeniu zamówienia pojawi się strona, gdzie klikając na "Proforma PDF" można wygenerować i pobrać fakturę proforma do zamówienia:
10. Jakie są koszty i formy dostawy?
Zapraszamy do zapoznania się z informacją na stronie:
11. Jakie są formy płatności?
Informacje na temat płatności znajdują się na stronie:
12. Jaki produkt wybrać – oryginalny czy zamiennik?
Jeśli drukujesz dokumenty do „codziennego” użytku z powodzeniem możesz wybrać zamienniki-jest to najbardziej ekonomiczne rozwiązanie.
Przy wydrukach rozbudowanych grafik lub fotografii w najlepszej jakości należałoby wybrać oryginały.
13. Jaka jest różnica pomiędzy tonerem i bębnem?
W niektórych modelach drukarek laserowych producenci rozdzielili zespół drukujący (nazywany tonerem) na dwie części:
-zasobnik z proszkiem do drukowania (dalej nazywany tonerem)
-element tworzący nadruk (nazywany bębnem).
Ponieważ żywotność obydwu elementów eksploatacyjnych znacznie się różni należy zwrócić uwagę na komunikat drukarki i zamawiać element tam wskazany.
14. Czy odbieracie puste tusze i tonery do utylizacji?
W związku ze zmianą przepisów, od nowego roku przyjmujemy puste tonery i tusze do utylizacji zakupione w naszym sklepie, ale bez wydania karty przekazania odpadu. Jeżeli potrzebują Państwo potwierdzenie przekazania odpadów należy zarejestrować się na stronie
https://bdo.mos.gov.pl/
Po zarejestrowaniu zostanie utworzone konto i nadany indywidualny numer BDO. Z tym numerem należy wejść na swoje konto i wskazać firmę recyklingową, której zostaną przekazane odpady.
Firma recyklingowa przyjmując odpady sprawdzi czy mają Państwo nadany numer BDO, jeżeli tak przyjmie towar i potwierdzi jeżeli nie to też przyjmie ale bez udokumentowania powyższego faktu. Więcej na ten temat można znaleźć na naszym blogu.