Sposób dostawy |
Koszty dostawy* |
Czas dostawy |
|
Przedpłataprzelew bankowy płatność kartą
|
Płatność przy odbiorze |
||
16 PLN |
21 PLN |
1 dzień roboczy | |
9 PLN |
- |
1 dzień roboczy | |
15 PLN |
18 PLN płatność kartą |
1-2 dni robocze | |
15 PLN |
17 PLN |
1-2 dni robocze | |
13 PLN |
- |
2-3 dni robocze | |
Odbiór osobisty w sklepie ul.Przędzalniana 20 |
0 PLN |
0 PLN płatność kartą |
1 dzień roboczy |
Koszty dostawy*: Przedpłata: 16 PLN Płatność przy odbiorze: 21 PLN Czas dostawy: 1 dzień roboczy |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 13 PLN Czas dostawy: 1 dzień roboczy |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 14 PLN Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą Czas dostawy: 1-2 dni robocze |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 13 PLN Płatność przy odbiorze: 15 PLN Czas dostawy: 2-3 dni robocze |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 11,50 PLN Czas dostawy: 2-3 dni robocze |
|
Odbiór osobisty w sklepie ul.Przędzalniana 20 |
Koszty dostawy*: Przedpłata: 0 PLN Płatność przy odbiorze: 0 PLN Czas realizacji: 1 dzień roboczy |
* darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
(z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)
Koszt paczki do 30 kg 16 PLN brutto + 5 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze
Przesyłki dostarczane są na następny dzień, góra 2 dni od daty nadania, paczki dostarczane są od godziny 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Przed doręczeniem kurier zwyczajowo kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.
Jeśli kurier DPD nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej zostawi awizo.
Procedura reklamacyjna DPD
Termin zgłoszenia reklamacji: 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. W ciągu 5 dni od zgłoszenia firma wysyła kuriera do odbiorcy w celu spisania protokołu szkody.
Droga powiadomienia: reklamacja winna być złożona w formie elektronicznej na stronie: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/
Załączniki reklamacyjne:paragon lub faktura, protokół szkody, formularz reklamacyjny.
Koszt paczki do 20 kg 9 PLN brutto
Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ciągu 48 godzin od przejęcia przez Kuriera.
Informacja o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego lub emailem na adres, który został podany przy składaniu zamówienia.
Przy odbiorze paczki w wybranym punkcie lub automacie pocztowym, należy podać właściwy numeru Przesyłki oraz nazwę/imię i nazwisko Odbiorcy umieszczonego na Potwierdzeniu Nadania oraz wylegitymowania się dokumentem tożsamości lub posiadania stosownego upoważnienia w postaci numeru PINCODE lub wiadomości e-mail z barcodem 2D lub za pośrednictwem dedykowanej do odbioru aplikacji mobilnej w przypadku odbioru przy zastosowaniu automatu paczkowego DPD Pickup Station.
Paczka czeka na odbiór w punkcie 3 dni od dnia przekazania przesyłki do punktu.
Procedura reklamacyjna DPD
Termin zgłoszenia reklamacji: 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. Bezpośrednio po stwierdzeniu uszkodzenia należy spisać elektroniczny protokół szkody na stronie: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/ pod przyciskiem Elektroniczny Protokół Szkody.
Droga powiadomienia: reklamacja winna być złożona w formie elektronicznej na stronie: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/
Załączniki reklamacyjne:paragon lub faktura, protokół szkody, formularz reklamacyjny.
Koszt paczki do 30 kg 15 PLN brutto + 2 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze
Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ciągu 24 godzin od przejęcia przez Kuriera.
Informacja o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego, który został podany przy składaniu zamówienia.
Zamówienie, które nie zostało dostarczone czeka na poczcie przez 7 dni.
Status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
Koszt paczki do 20 kg 13,00 PLN brutto
Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ciągu 48 godzin od przejęcia przez Kuriera.
Informacja o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego lum emailem na adres, który został podany przy składaniu zamówienia.
Przy odbiorze paczki w wybranym punkcie lub automacie pocztowym, należy wpisać swój kod odbioru. Przypominamy, że w placówkach pocztowych i na stacjach ORLEN odbiór przesyłek odbywa się na podstawie okazania dokumentu tożsamości.
Wszystkie punkty odbioru obsługują płatność przedpłatą.
Paczka czeka na odbiór w punkcie 6 dni od dnia następnego w którym Klient dostał powiadomienie o możliwości odbioru przesyłki.
Status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
Koszt przesyłki 15 PLN brutto + 3 PLN przy płatności kartą przy odbiorze w Paczkomacie.
Paczka, o maksymalnych wymiarach do 41x38x64 cm i wadze do 25 kg, wysłana do Paczkomatu trafia tam w terminie 48-72 godzin
Informacja o możliwości odbioru przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego, który został podany przy składaniu zamówienia.
Możliwość odbioru paczki w dowolnej chwili - 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń, zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera.
Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.
1. Realizacja zamówienia zależna jest od dostępności produktu.
Przy każdym produkcie w sklepie internetowym www.dodrukarki.pl znajduje się informacja o jego dostępności, oznacza ona ile mamy czasu na skompletowanie zamówienia, przy założeniu, że zostanie ono złożone w dniu roboczym do godziny 14:00.
Gdy dostępność towaru wynosi 7 dni lub jest on na zamówienie, każdorazowo informujemy o przewidywanym terminie jego dostępności, po konsultacji z naszym Dostawcą.
2. Zamówienia są realizowane w dni robocze.
W przypadku zamówień złożonych w sobotę, niedzielę i inne dni ustawowo wolne od pracy, termin dostawy rozpoczyna się od następnego dnia roboczego.
3. Informację o wysłaniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową (wraz z możliwością śledzenia przesyłki).
Przy wyborze płatności „Przy odbiorze” po skompletowaniu zamówienia zostaje ono wysłane na wskazany adres o czym klient zostaje poinformowany drogą mailową. Przy odbiorach osobistych również wysyłany jest e-mail informujący o możliwości odbioru.
Jeśli wybrana został przedpłata za pomocą przelewu, PayU czy eService, paczka zostanie wysłana po skompletowaniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności.
4. Koszty przesyłki podane w powyższej tabeli uwzględniają paczki o wadze do 30 kg (a w przypadku odbioru w Paczkomacie do 25 kg) oraz maksymalnych wymiarach 41x38x64 cm.
5. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym ustaleniu w dniach poniedziałek-piątek w godz. 8-16. Istnieje możliwość płatności za zamówienie kartą lub gotówką. Więcej informacji o dostępnych sposobach płatności znajduje się tutaj.
6. Zamówione towary będą zarezerwowane przez 7 dni do czasu opłacenia lub ich odebrania (w zależności od wybranej metody płatności)
Po 7 dniach zostanie wysłane przypomnienie o transakcji. Towar będzie przetrzymywany przez kolejne 3 dni. Po upływie w sumie 10 dni od daty przyjęcia zamówienia i nie zaksięgowaniu przez nas wpłaty, bądź nie odebraniu zamówionego towaru, zamówienie zostaje uznane za nieważne i skasowane z systemu