Dostawa - terminy i koszty

dpd Koszty dostawy*:
Przedpłata: 16 PLN
Płatność przy odbiorze: 21 PLN

Czas dostawy: 1 dzień roboczy
dpd Koszty dostawy*:
Przedpłata: 13 PLN

Czas dostawy: 1 dzień roboczy
Koszty dostawy*:
Przedpłata: 14 PLN
Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

Czas dostawy: 1-2 dni robocze
Koszty dostawy*:
Przedpłata: 13 PLN
Płatność przy odbiorze: 15 PLN

Czas dostawy: 2-3 dni robocze
Koszty dostawy*:
Przedpłata: 11,50 PLN

Czas dostawy: 2-3 dni robocze

Odbiór osobisty w sklepie

ul.Przędzalniana 20
90-034 Łódź

Koszty dostawy*:
Przedpłata: 0 PLN
Płatność przy odbiorze: 0 PLN

Czas realizacji: 1 dzień roboczy

 

* darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
(z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

 

  

Dodatkowe informacje o poszczególnych przewoźnikach

Kurier DPD

Koszt paczki do 30 kg 16 PLN brutto + 5 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze

Przesyłki dostarczane są na następny dzień, góra 2 dni od daty nadania, paczki dostarczane są od godziny 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Przed doręczeniem kurier zwyczajowo kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

Jeśli kurier DPD nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej zostawi awizo.

DPD monitorowanie przesyłki

Procedura reklamacyjna DPD

Termin zgłoszenia reklamacji: 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. W ciągu 5 dni od zgłoszenia firma wysyła kuriera do odbiorcy w celu spisania protokołu szkody.

Droga powiadomienia: reklamacja winna być złożona w formie elektronicznej na stronie: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

Załączniki reklamacyjne:paragon lub faktura, protokół szkody, formularz reklamacyjny.

 

DPD Pickup

Koszt paczki do 20 kg 9 PLN brutto

Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ciągu 48 godzin od przejęcia przez Kuriera.

Informacja o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego lub emailem na adres, który został podany przy składaniu zamówienia.

Przy odbiorze paczki w wybranym punkcie lub automacie pocztowym, należy podać właściwy numeru Przesyłki oraz nazwę/imię i nazwisko Odbiorcy umieszczonego na Potwierdzeniu Nadania oraz wylegitymowania się dokumentem tożsamości lub posiadania stosownego upoważnienia w postaci numeru PINCODE lub wiadomości e-mail z barcodem 2D lub za pośrednictwem dedykowanej do odbioru aplikacji mobilnej w przypadku odbioru przy zastosowaniu automatu paczkowego DPD Pickup Station.

Paczka czeka na odbiór w punkcie 3 dni od dnia przekazania przesyłki do punktu.

DPD monitorowanie przesyłki

Procedura reklamacyjna DPD

Termin zgłoszenia reklamacji: 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. Bezpośrednio po stwierdzeniu uszkodzenia należy spisać elektroniczny protokół szkody na stronie: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/ pod przyciskiem Elektroniczny Protokół Szkody.

Droga powiadomienia: reklamacja winna być złożona w formie elektronicznej na stronie: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

Załączniki reklamacyjne:paragon lub faktura, protokół szkody, formularz reklamacyjny.

 

Pocztex Kurier Poczty Polskiej

Koszt paczki do 30 kg 15 PLN brutto + 2 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze

Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ciągu 24 godzin od przejęcia przez Kuriera.

Informacja o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego, który został  podany przy składaniu zamówienia.

Zamówienie, które nie zostało dostarczone czeka na poczcie przez 7 dni.

Status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

 

Pocztex Punkt

Koszt paczki do 20 kg 13,00 PLN brutto

Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ciągu 48 godzin od przejęcia przez Kuriera.

Informacja o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego lum emailem na adres, który został podany przy składaniu zamówienia.

Przy odbiorze paczki w wybranym punkcie lub automacie pocztowym, należy wpisać swój kod odbioru. Przypominamy, że w placówkach pocztowych i na stacjach ORLEN odbiór przesyłek odbywa się na podstawie okazania dokumentu tożsamości.

Wszystkie punkty odbioru obsługują płatność przedpłatą.

Paczka czeka na odbiór w punkcie 6 dni od dnia następnego w którym Klient dostał powiadomienie o możliwości odbioru przesyłki.

Status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

Paczkomaty

Koszt przesyłki 15 PLN brutto + 3 PLN przy płatności kartą przy odbiorze w Paczkomacie.

Paczka, o maksymalnych wymiarach do 41x38x64 cm i wadze do 25 kg, wysłana do Paczkomatu trafia tam w terminie 48-72 godzin

Informacja o możliwości odbioru przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego, który został  podany przy składaniu zamówienia.

Możliwość odbioru paczki w dowolnej chwili - 24h na dobę, 7 dni w tygodniu

 

 

Sprawdzenie przesyłki przy kurierze

Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń, zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera. 
Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.

 

 

Warunki Realizacji i Terminy Dostawy Zamówień

1. Realizacja zamówienia zależna jest od dostępności produktu.
Przy każdym produkcie w sklepie internetowym www.dodrukarki.pl znajduje się informacja o jego dostępności, oznacza ona ile mamy czasu na skompletowanie zamówienia, przy założeniu, że zostanie ono złożone w dniu roboczym do godziny 14:00.

Gdy dostępność towaru wynosi 7 dni lub jest on na zamówienie, każdorazowo informujemy o przewidywanym terminie jego dostępności, po konsultacji z naszym Dostawcą.

 

2. Zamówienia są realizowane w dni robocze.
W przypadku zamówień złożonych w sobotę, niedzielę i inne dni ustawowo wolne od pracy, termin dostawy rozpoczyna się od następnego dnia roboczego.

 

3. Informację o wysłaniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową (wraz z możliwością śledzenia przesyłki).

Przy wyborze płatności „Przy odbiorze” po skompletowaniu zamówienia zostaje ono wysłane na wskazany adres o czym klient zostaje poinformowany drogą mailową. Przy odbiorach osobistych również wysyłany jest e-mail informujący o możliwości odbioru.

Jeśli wybrana został przedpłata za pomocą przelewu, PayU czy eService, paczka zostanie wysłana po skompletowaniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności.

 

4. Koszty przesyłki podane w powyższej tabeli uwzględniają paczki o wadze do 30 kg (a w przypadku odbioru w Paczkomacie do 25 kg) oraz maksymalnych wymiarach 41x38x64 cm.

 

5. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym ustaleniu w dniach poniedziałek-piątek w godz. 8-16. Istnieje możliwość płatności za zamówienie kartą lub gotówką. Więcej informacji o dostępnych sposobach płatności znajduje się tutaj.

 

6. Zamówione towary będą zarezerwowane przez 7 dni do czasu opłacenia lub ich odebrania (w zależności od wybranej metody płatności)

Po 7 dniach zostanie wysłane przypomnienie o transakcji. Towar będzie przetrzymywany przez kolejne 3 dni. Po upływie w sumie 10 dni od daty przyjęcia zamówienia i nie zaksięgowaniu przez nas wpłaty, bądź nie odebraniu zamówionego towaru, zamówienie zostaje uznane za nieważne i skasowane z systemu