zamiennik

Zamiennik HP 85A CE285A toner marki ActiveJet

ActiveJet Kod produktu: ATH-85N
  • Wydajność: 2000
  • Koszt 1 strony: 5,00 gr
  • Obserwuj produkt:
99,94 zł (z VAT + koszty dostawy) 81,25 zł netto
Dostępność: 1 dzień roboczy
Dostawa już od 9 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • CE285A zamiennik

    Całkowicie nowy toner, zamiennik odpowiada kasecie HP 85A, CE285A - wersja Supreme produkt w 100% nowy.

    Kompatybilny CE285A i Canon CRG725 toner ActiveJet ATH-85N

    • Ilość w opakowaniu - 1 szt.
    • Wydajność 2000 stron A4 przy 5% pokryciu *
    • Toner posiada chip i funkcjonalnie odpowiada oryginałowi HP 85A

    Zamiennik HP CE285A i Canon CRG-725 toner do drukarki :

    HP LaserJet Pro P1102 (CE651A), HP LaserJet Pro P1102s (CE652A), HP LaserJet Pro P1102w (CE657A, CE657A), HP LaserJet Pro M1212nf (CE841A), HP LaserJet Pro M1217nfw (CE844A), HP LaserJet Pro M1132 (CE847A); Canon LBP6000, Canon LBP6020, Canon MF3010

    HP LJ P1102 M1132 M1212 M1217 nf nfws w mfp; Canon LBP 6000, Canon LBP 6020, Canon MF 3010

     

    * Rzeczywista wydajność może się znacznie różnić zależnie od drukowanych obrazów i innych czynników.

    ActiveJet

    Szczegółowe Informacje o warunkach gwarancji i serwisu produktów marki ActiveJet znaleźć można na stronie Producenta - TUTAJ

    Warunki Gwarancji na Tusze i Tonery.
    1. Materiały eksploatacyjne ActiveJet objęte są 5-letnim okresem gwarancji od daty zakupu lub do wyczerpania się środka barwiącego.
    2. W celu zareklamowania produktu należy zgłosić się do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu oraz wydrukiem próbnym (jeżeli istnieje możliwość techniczna).
    3. Reklamowane produkty nie mogą być wyeksploatowane powyżej 80%.
    4. W przypadku odmowy naprawy gwarancyjnej przez producenta urządzenia, związanej z użytkowaniem materiałów eksploatacyjnych ActiveJet, producent zobowiązuje się do naprawy lub wymiany sprzętu na swój koszt.
    5. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych.
    6. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

    Warunki Gwarancji na Akcesoria.
    1. Akcesoria elektroniczne Activejet objęte są 2-letnim okresem gwarancji od daty zakupu
    2. W celu zareklamowania produktu należy zgłosić się do miejsca gdzie towar został zakupiony wraz z dowodem zakupu
    3. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
    4. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne zamienniki
    Oryginalne w tej kategorii