Fabrycznie nowy zastępczy toner do drukarek HP LaserJet Pro 400 M401dn (CF278A), HP LaserJet Pro 400 M401dne (CF399A), HP LaserJet Pro 400 M401a (CF270A), HP LaserJet Pro 400 M401d (CF274A), HP LaserJet Pro 400 M401dw (CF285A), HP LaserJet Pro 400 M425dw(dnw) MFP (CF288A), HP LaserJet Pro 400 M425dn (CF286A).
W 100% nowa kaseta z tonerem czarnym zastępuje wkład laserowy HP 80A CF280A produkt marki Asarto charakteryzuje się wysoką niezawodnością.
Wydajność maksymalna 2700 stron przy 5 % pokryciu zgodnie z normą ISO 19752.*
Tusze i tonery Asarto objęte są przez Producenta DOŻYWOTNIĄ gwarancją lub do wyczerpania środka barwiącego maksymalnie 80%.
Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
* Podana wydajność odnosi się do druku ciągłego. Rzeczywista wydajność może się znacznie różnić zależnie od drukowanych obrazów i innych czynników.
Warunki Gwarancji.
Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.
Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.
Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.
Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
• produkty z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).
Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.
Zapewniamy naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .
Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić
pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl.
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor.
Gwarancja - Szczegółowe Informacje na stronie Producenta
Sposób dostawy |
Koszty dostawy* |
Czas dostawy |
|
Przedpłataprzelew bankowy płatność kartą
|
Płatność przy odbiorze |
||
16 PLN |
21 PLN |
1 dzień roboczy | |
9 PLN |
- |
1 dzień roboczy | |
15 PLN |
18 PLN płatność kartą |
1-2 dni robocze | |
15 PLN |
17 PLN |
1-2 dni robocze | |
13 PLN |
- |
2-3 dni robocze | |
Odbiór osobisty w sklepie ul.Przędzalniana 20 |
0 PLN |
0 PLN płatność kartą |
1 dzień roboczy |
Koszty dostawy*: Przedpłata: 16 PLN Płatność przy odbiorze: 21 PLN Czas dostawy: 1 dzień roboczy |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 13 PLN Czas dostawy: 1 dzień roboczy |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 14 PLN Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą Czas dostawy: 1-2 dni robocze |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 13 PLN Płatność przy odbiorze: 15 PLN Czas dostawy: 2-3 dni robocze |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 11,50 PLN Czas dostawy: 2-3 dni robocze |
|
Odbiór osobisty w sklepie ul.Przędzalniana 20 |
Koszty dostawy*: Przedpłata: 0 PLN Płatność przy odbiorze: 0 PLN Czas realizacji: 1 dzień roboczy |
* darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
(z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)
W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.
Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:
Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.
Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.