zamiennik

Zamiennik Brother LC980M tusz magenta marki Oxe

OXE Kod produktu: OXE-B980MN
  • Pojemność: 19ml
  • Koszt 1 ml: 0,45 zł
  • Obserwuj produkt:
8,50 zł (z VAT + koszty dostawy) 6,91 zł netto
Dostępność: 1 dzień roboczy
Dostawa już od 9 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • Zamiennik Brother LC980M

    Kompatybilny kartridż atramentowy, tusz purpurowy (magenta) przeznaczony do drukarek Brother DCP-145C, Brother DCP-165C, Brother DCP-195C, Brother DCP-365CN, Brother DCP-375CW, Brother MFC-250C, Brother MFC-290C, Brother MFC-295CN.
    W 100% nowa kaseta z tuszem zgodna z Brother LC980 M produkt marki Oxe do Brother DCP145C, Brother DCP165C, Brother DCP195C, Brother DCP365CN, Brother DCP375CW, Brother MFC250C, Brother MFC290C, Brother MFC295CN.
    Pojemność atramentu 19 ml.

    Zamiennik Brother LC980M – jakość i wysoka wydajność

    Zamiennik Brother LC980M tusz magenta marki Oxe to produkt wysokiej jakości. Wyrób jest fabrycznie nowy i pozwala na bezproblemowe korzystanie z niego przez tygodnie czy nawet miesiące – w zależności od częstotliwości drukowania. Stanowi jeden z czterech wkładów, które powinny znaleźć się w drukarce z funkcją kolorowych wydruków.

    Wewnątrz wkładu atramentowego zastosowano chip. Znajduje się on również w oryginalnych tuszach prosto od producenta drukarki. Dzięki niemu możliwe jest bezproblemowe rozpoznawanie wkładu przez urządzenie, co zapewnia płynność pracy i brak awarii. Co więcej, taka budowa kasety z tuszem umożliwia też bieżące kontrolowanie poziomu zużycia atramentu.

    Zamiennik Brother LC980M od Oxe w kolorze magenta cieszy się popularnością m.in. wśród firm i instytucji. W takich miejscach zużycie wkładów do drukarek jest duże, dlatego warto postawić na produkty wydajne, jakościowe, a zarazem zdecydowanie tańsze niż modele oryginalne. Produkt sprawdzi się też w zastosowaniach domowych.

    Oxe

    Produkty marki Oxe objęte są przez Dystrybutora firmę THI Sp. z o.o. Sp. K. - 24 miesięczną gwarancją.
    Gwarancja nie obejmuje :
    1. Produktów wyeksploatowanych:
    – tonery i wkłady atramentowe zużyte w 70% i więcej
    2. Produktów uszkodzonych mechanicznie poprzez:
    – naruszenie plomb gwarancyjnych
    – ingerencję osób nieuprawnionych
    – podejmowane próby napraw
    3. Produktów, których wada jest spowodowana aktywną usługą HP+, która nie pozwala na działanie zamienników w tych urządzeniach.
    W przypadku kłopotów z produktem prosimy o kontakt
    Wymagany opis problemu i wydruk konfiguracyjny z drukarki.

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne zamienniki