zamiennik

Zamiennik Brother TN-247Y toner żółty marki TiOM

TiOM Kod produktu: Ti-LB247YN
  • Wydajność: 2300
  • Koszt 1 strony: 1,78 gr
  • Obserwuj produkt:
40,91 zł (z VAT + koszty dostawy) 33,26 zł netto
Dostępność: 1 dzień roboczy
Dostawa już od 9 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • Brother TN-247Y zamiennik

    Kompatybilny toner żółty (yellow) do drukarek do drukarek Brother DCP-L3510CDW, Brother DCP-L3550CDW, Brother HL-L3210CW, Brother HL-L3230CW, Brother HL-L3270CDW, Brother HL-L3280CDW, Brother MFC-L3710CW, Brother MFC-L3730CDN, Brother MFC-L3750CDW, Brother MFC-L3770CDW.
    Całkowicie nowa kaseta z tonerem o zwiększonej wydajności zgodna z Brother TN247Y produkt marki TiOM do urządzeń Brother DCPL3510CDW DCPL3550CDW HLL3210CW HLL3270CDW MFCL3710CW MFCL3730CDN MFCL3750CDW MFCL3770CDW.
    Wydajność maksymalna 2300 stron przy 5% pokryciu. *

    * Podana wydajność odnosi się do druku ciągłego. Rzeczywista wydajność może się znacznie różnić zależnie od drukowanych obrazów i innych czynników.

    Produkty marki Tiom objęte są 12-miesięczną gwarancją.


    Stosowanie produktów Tiom nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
    Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania, zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
    Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość  wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży. W tym celu skontaktuj się ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Tiom. Po weryfikacji przez sprzedawcę, jeżeli produkt okaże się wadliwy, zostanie niezwłocznie  wymieniony na nowy i wolny od wad.
    Wymianie nie podlega:

    • produkt zużyty

    • produkt uszkodzony przez użytkownika

    • produkt noszący ślady ingerencji.

    Producent nie bierze odpowiedzialności za:

    • uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
    • produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner)

    Proces reklamacji odbywa się między Klientem końcowym a dystrybutorem.


    Szczegółowe Informacje na stronie Producenta - Gwarancja

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne zamienniki
    Oryginalne w tej kategorii