Produkty marki Tiom objęte są 12-miesięczną gwarancją.
Stosowanie produktów Tiom nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania, zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży. W tym celu skontaktuj się ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Tiom. Po weryfikacji przez sprzedawcę, jeżeli produkt okaże się wadliwy, zostanie niezwłocznie wymieniony na nowy i wolny od wad.
Wymianie nie podlega:
-
produkt zużyty
-
produkt uszkodzony przez użytkownika
-
produkt noszący ślady ingerencji.
Producent nie bierze odpowiedzialności za:
- uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
- produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner)
Proces reklamacji odbywa się między Klientem końcowym a dystrybutorem.
Szczegółowe Informacje na stronie Producenta - Gwarancja