Asarto zamiennik taśmy Dymo D1 45010 S0720500 nadruk czarny na przezroczystym tle 12mm x 7m

Asarto Kod produktu: AS-D45010
  • Obserwuj produkt:
27,85 zł (z VAT + koszty dostawy) 22,64 zł netto
Dostępność: 1 dzień roboczy
Dostawa już od 9 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • Zamiennik taśmy Dymo D1 45010 S0720500

    Umożliwia ona nadruk czarny na przezroczystym tle 12mm x 7m pasuje do drukarek etykiet Dymo LabelManager LM100, LM100+, LM120, LM120P, LM150, LM155, LM160, LM200, LM210, LM210D, LM220, LM220P, LM260, LM260P, LM260D, LM280, LM300, LM350, LM360D, LM400, LM420P, LM450D, LM500TS, LMPCII, LMPnP, Wireless PnP
    Dymo Rhino 4200, 5200, 6000
    Dymo LabelWriter LW400 Duo, LW450 Duo
    Dymo LabelPoint LP100, LP150, LP200, LP250, LP300, LP350, LP400, LP450
    Dymo Pocket 2000
    Dymo 3500, 4500, 5500
    Dymo 4XL, SE450
    Dymo RhinoPro ILP 219
    Dymo RhinoPro 6000
    3M PL100, PL150, PL200, PL300
    Produkt zgodny marki Asarto gwarantuje wysoką jakość i długotrwała przyczepność na wiele lat. Posiada nacięty spód w celu bezproblemowego usunięcia warstwy ochronnej.

    Asarto

    Warunki Gwarancji.

    Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

    Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

    Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

    Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
    W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

    Wymianie nie podlega:
    • produkt zużyty,
    • produkt uszkodzony przez użytkownika,
    • produkt noszący ślady ingerencji.

    Producent nie bierze odpowiedzialności za:
    • uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
    produkty z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).

    Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

    Zapewniamy naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

    Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić
    pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl.

    * o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor.

    Gwarancja  - Szczegółowe Informacje na stronie Producenta

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne zamienniki
    Oryginalne w tej kategorii