Fabrycznie nowy toner błękitny (cyan) do drukarek Kyocera ECOSYS P6026cdn, Kyocera ECOSYS M6026cidn, Kyocera ECOSYS M6026cdn, Kyocera ECOSYS M6526cidn, Kyocera ECOSYS M6526cdn, Kyocera FS-C5250DN, Kyocera FS-C2026MFP, Kyocera FS-C2126MFP, Kyocera FS-C2526MFP, Kyocera FS-C2626MFP.
W 100% nowa kaseta z tonerem cyan zastępuje wkład laserowy Kyocera TK590C produkt marki Asarto charakteryzuje się wysoką niezawodnością.
Wydajność maksymalna 5000 stron przy 5 % pokryciu zgodnie z normą ISO 19798.*
Tusze i tonery Asarto objęte są przez Producenta DOŻYWOTNIĄ gwarancją lub do wyczerpania środka barwiącego maksymalnie 80%.
Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
* Podana wydajność odnosi się do druku ciągłego. Rzeczywista wydajność może się znacznie różnić zależnie od drukowanych obrazów i innych czynników.
Warunki Gwarancji.
Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.
Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.
Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.
Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
• produkty z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).
Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.
Zapewniamy naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .
Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić
pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl.
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor.
Gwarancja - Szczegółowe Informacje na stronie Producenta
Sposób dostawy |
Koszty dostawy* |
Czas dostawy |
|
Przedpłataprzelew bankowy płatność kartą
|
Płatność przy odbiorze |
||
16 PLN |
21 PLN |
1 dzień roboczy | |
9 PLN |
- |
1 dzień roboczy | |
15 PLN |
18 PLN płatność kartą |
1-2 dni robocze | |
15 PLN |
17 PLN |
1-2 dni robocze | |
13 PLN |
- |
2-3 dni robocze | |
Odbiór osobisty w sklepie ul.Przędzalniana 20 |
0 PLN |
0 PLN płatność kartą |
1 dzień roboczy |
Koszty dostawy*: Przedpłata: 16 PLN Płatność przy odbiorze: 21 PLN Czas dostawy: 1 dzień roboczy |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 13 PLN Czas dostawy: 1 dzień roboczy |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 14 PLN Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą Czas dostawy: 1-2 dni robocze |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 13 PLN Płatność przy odbiorze: 15 PLN Czas dostawy: 2-3 dni robocze |
|
Koszty dostawy*: Przedpłata: 11,50 PLN Czas dostawy: 2-3 dni robocze |
|
Odbiór osobisty w sklepie ul.Przędzalniana 20 |
Koszty dostawy*: Przedpłata: 0 PLN Płatność przy odbiorze: 0 PLN Czas realizacji: 1 dzień roboczy |
* darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
(z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)
W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.
Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:
Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.
Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.