zamiennik

Zamiennik Kyocera TK-590Y toner żółty marki Asarto

Asarto Kod produktu: AS-LK590YN
  • Wydajność: 5000
  • Koszt 1 strony: 2,86 gr
  • Obserwuj produkt:
143,08 zł (z VAT + koszty dostawy) 116,33 zł netto
Dostępność: 1 dzień roboczy
Dostawa już od 9 zł
Darmowa dostawa przy zakupie powyżej 300 zł - szczegóły
  • TK-590Y zamiennik

    Fabrycznie nowy toner żółty (yellow) do drukarek Kyocera ECOSYS P6026cdn, Kyocera ECOSYS M6026cidn, Kyocera ECOSYS M6026cdn, Kyocera ECOSYS M6526cidn, Kyocera ECOSYS M6526cdn, Kyocera FS-C5250DN, Kyocera FS-C2026MFP, Kyocera FS-C2126MFP, Kyocera FS-C2526MFP, Kyocera FS-C2626MFP.
    W 100% nowa kaseta z tonerem żółtym zastępuje wkład laserowy Kyocera TK590Y produkt marki Asarto charakteryzuje się wysoką niezawodnością.
    Wydajność maksymalna 5000 stron przy 5 % pokryciu zgodnie z normą ISO 19798.*

    Tusze i tonery Asarto objęte są przez Producenta DOŻYWOTNIĄ gwarancją lub do wyczerpania środka barwiącego maksymalnie 80%.
    Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

    * Podana wydajność odnosi się do druku ciągłego. Rzeczywista wydajność może się znacznie różnić zależnie od drukowanych obrazów i innych czynników.

    Asarto

    Warunki Gwarancji.

    Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

    Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

    Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

    Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
    W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

    Wymianie nie podlega:
    • produkt zużyty,
    • produkt uszkodzony przez użytkownika,
    • produkt noszący ślady ingerencji.

    Producent nie bierze odpowiedzialności za:
    • uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
    produkty z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).

    Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

    Zapewniamy naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

    Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić
    pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl.

    * o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor.

    Gwarancja  - Szczegółowe Informacje na stronie Producenta

    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 16 PLN
    Płatność przy odbiorze: 21 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    dpd Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN

    Czas dostawy: 1 dzień roboczy
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 14 PLN
    Płatność przy odbiorze: 17 PLN za płatność kartą

    Czas dostawy: 1-2 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 13 PLN
    Płatność przy odbiorze: 15 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze
    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 11,50 PLN

    Czas dostawy: 2-3 dni robocze

    Odbiór osobisty w sklepie

    ul.Przędzalniana 20
    90-034 Łódź

    Koszty dostawy*:
    Przedpłata: 0 PLN
    Płatność przy odbiorze: 0 PLN

    Czas realizacji: 1 dzień roboczy

     

    * darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 300 PLN brutto
    (z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

    Więcej informacji o dostawach znajdziesz tutaj

    W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar.

    • Gotówką za pobraniem - płatne dostawcy.
    • Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek PKO BP - 21 1020 3408 0000 4702 0381 7871.
    • Szybkie płatności Przelewy24 obsługiwane przez PayPro SA.
    • Szybkie płatności eService obsługiwane przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
    • Płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Firmy.
    • Płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie.
      możliwa w Paczkomacie wyposażonym w terminal płatniczy.

     

    Dla Jednostek Budżetowych istnieje możliwość płatności odroczonej, w tym celu należy:

    • Złożyć konto w naszym sklepie używając linku Rejestracja
    • Napisać do nas na ten adres e-mail - sklep z informacją, że założyliście Państwo konto.
    • Zostaniecie Państwo dopisani do Klientów Uprzywilejowanych i wyślemy potwierdzenie o możliwości składania zamówień z odroczonym terminem płatności.
    • Aby móc składać takie zamówienie należy zalogować się na swoje Konto
    • Wśród form płatności pojawi się dodatkowe pole Płatność odroczona, które należy zaznaczyć.


     
    Przy wyborze płatności w formie przedpłaty - przelew, płatność elektroniczna etc. oczekujemy 7 dni na jej realizację, liczone od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. Po tym terminie wysyłane jest przypomnienie o konieczności zapłaty i po 3 kolejnych dniach jeśli nie nastąpi zapłata zamówienie jest anulowane.

    Przy wyborze płatności za pobraniem musi ona nastąpić przy odbiorze zamówienia.

    Inne zamienniki